Wednesday, May 22, 2013

okay aku dengan dia dah dua tahun setengah..bagi aku proses hubungan yang sangat lama yea sebab sebelum nie aku tak pernah lagi bertahan sampai macam nie punya lama.paling lama dulu pun 6 bulan tu pun sebab aku yang blah..bosan maybe..HAHA.okay itu cerita dulu bukan sekarang yea.Hubungan yang lama pun belum tentu akan berakhir dengan sebuah perkahwinan kan..Sebab ini apa yang aku tengok realiti punya bukan dalam novel okay.kadang kadang baru kenal dua tiga bulan dah dia jadi jodoh kita tapi ada yang bercouple sampai nak dekat 10 tahun pun belum tentu kahwin kalau kahwin pun gaduh besar besar then cerai..Tapi aku mintak mintak untuk hubungan kitaorg nie tak adalah sampi jadi macam tu.Bagi aku sekarang aku hanya pegang satu benda nie jew kalau dia dah jodoh yang telah Allah tetapkan sejak aku dari dalam rahim mak aku jauh perang macam mane pun kitaorg akan tetap bersama jugak.Tapi kalau dah tak jodoh aku hanya mampu berdoa dia akan bahagia dengan sapa jua jodoh dia..Dah penat laa gaduh gaduh macam dulu.Bodoh jew rasa bila dipikirkan balik..Okay dengan rasa besarnya hati nie aku cuma nak mintak maaf dekat nurharizan tajudin yang selama nie memang aku banyak buat salah dengan ko even kadang kadang tu aku rasa bukan salah aku pun but better aku yang mintak maaf dulu..One more thing aku sebenarnyakan nak jumpe ko face to face tapi bukan nak gaduh or what so ever lah just nak taw ko nie macam mane sebenarnya.Orang kata better kenal dulu baru judge kan.So right now aku sebenar nak lepak semeja dengan ko.Okay cukup malam nie.gudnight.

XOXO

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.