Wednesday, May 1, 2013

FInal

Okay final sudah habis hari isnin hari tu tapi aku masih tersadai dekat ipoh nie sebab nak settle kan final year projek.sumpah bosan aku tahap babun daa nie.tak sabar nak balik rumah.selangor im coming home this saturday...sumapah rindu nak golek golek kat rumah puas puas.tapi balik nie dah ada jadual okay..every week pegy kelas fotografi.tak sabar...orang lain sibuk dok kerja tapi aku penuh dengan kelas lagi.okay nie semua mak yang suruh.nak kerja memang tak dapat laa kan..tak sabar nak kumpul duit banyak banyak bukan tok kawin ok tapi tok bukak bisnes spa dengan fotografi.Peduli apa aku kalau orang kata aku tamak haloba.nama pun belajar kan so semua tu atas usaha aku.lepas diploma nie sambung degree pastu kumpul duit banyak banyak bukak bisnes engineering pulak..Sahre partner untuk spa dah ada just tunggu kumpul duit jew..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.