Wednesday, May 1, 2013

NOR AISHAH BT NAZRI

Semalam ko keluar dari rumah.selama hari nie kte berkawan hampir 3 tahun jugak laa.dah 2 tahun ko kadi haousemate kteowg tapi dengan rasminya semalam ko jadi ex housemate.ini keputusan yang ko pilih aku harap ko buat keputusan yang betul even sedih sebab ko sanggup buang 6 kawan ko demi seorang lelaki yang belum tentu jadi suami ko.pada yunus aku harap ko dapat jaga ecah kat luar sana dengan betul.pleaselah korang jangan gaduh lagi macam ko gaduh dekat rumah hari tu.malu wei.Even kalau ko ada masalah still nak cari kteowg datang laa kteowg still ada untuk ko.even aku dengan fyra tak penah tegur ko sejak gaduh hari tu tak bermakna kteowg tak sedih bila ko keluar.ko keluar tanpa cakap pape langsung kat kteowg.tak pelah ecah dah ini keputusan ko.kteowg terima.serius kteowg rindu dengan ko.dulu sama sama kongsi bantal cter segala2nya sama sama..dulu ko ada masalah aku dengan fyra laa ko cari tapi sekarang kteowg berdua la yang ko buang.aku ngat lagi tyme tu kat rumah sari 7 ko nak bunuh diri sebab yunus tapi kteowg yang datang selamat kan ko.ko lupa ke ecah?xpa laa semoga ko bahagia dekat luar sana.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.