Wednesday, June 22, 2011

kerjaya

susahnya bidang yang aku ambik nie rupanya yea.susahnya bagi seorang perempuan mcm aku lah bagi laki kerjaya mcm aku nie bnda biasa.now ak ambik dip dlm kos mechanical.then kalo ada rezeki nak lah smbung degree kan.bkn ada rezeki tp mesti smbung korang nak taw tak sebab apa??sebab bagi seorang perempuan bahagian engeneering nie bnyk company tanak ambik.yea lah dah kawen pregnant then bersalin kan bnyk cuti nanti.itu apa yang aku dengar lah kan.macam tadi aku saja2 lah search kat google pasal kerjaya mechanical nie gaji jgn ckp lah bnyk tp semua tok laki.haishhh.gerun tahu bile pkir.mcm mne lah praktikal ak sem 4 nnt.ada kew company nak ambk aku nie..yang pasti abis jew dip kna smbung degree.mmg lah pengalaman pnting tp kalo jd technicion smpy bile lg2 ak nie perempuan.serabut baca pasal kerjaya MECHANICAL ENGENEERING NIE!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.