Friday, June 3, 2011

AWAK

saya nak tulis pasal awak.pikir nk tulis nie tyme tgah masak,.hee.awak saya sayang awak sangat2 sebab tu saya mintak putus ngan awak.awak mara sangat2 kan sebab tak ada sebab saya mintak putus xpew la awak kte tak ada jodoh.kalo ada jodoh saya lari sampy united kingdom pon saya tetap jadi milik awak.awak sorry saya tak dapat tunai kan janji kte tyme awak propose dalam kereta ary tu..sorry sangat2..awak nak taw tak apa yang special awak dekat saya?
1.awak laki yang muncul lepas setaun xada laki laen dekat ngan saya
2.awak laki yang 1 mintak couple depan.(wahhh rindu that moment awak)
3.awak laki 1 yang rasa saya masak selain abah
4.awak laki 1 jmpe abah
5.awak laki 1 bagi hadiah valentimes day
6.awak laki 1 yang sayang saya sangat.
7.awak laki yang selalu ada tyme saya susa aty
8.awak laki yang ada tyme saya menangis
9.awak laki yang selalu buad saya menangis
10.awak lah segala2nya

awak kite dah xbole macam dulu2 lagi.saya tanak kte jd mcm apa yang pna kte wat dulu.saya nak berubah demi masa depan saya.saya tanak masa depan saya rosak awak..saya nak fokus stdy lepas nie,saya tanak main-main daa cm sem 1,pointer saya tak tinggi mane pon awak.saya tak bole belajar kalo tgah couple.awak tunggu saya lepas saya dapat degree yea.6 tahun jew lagi awak.awak kan daa janji nak jaga saya sampy bile2.awak jangan lost contct yea lepas nie.satu perkara yang saya nak sangat tgk.nak tgk awak makan ikan selain ikan bilis depan saya.saya taw awak tak bole makan ikan.awak saya sayang awak sangat2............
lagu yang dekat page saya nie lagu fav awak kan..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.