Wednesday, February 20, 2013

sedih

hampir menitis air mata jugaklah bila membe aku cakap benda tu.tapi aku buat buat tak dengar jew sebab tanak ambik kesah sangat.Serius terasa hati jugak.Mulai hari nie aku akan buat apa yang aku cakap sebelum nie.Memang sebelum nie apa aku cakap aku tak buat macam hangat hangat taik ayam jew kan.tapi lepas aku dengar apa membe aku cakap depan mata aku sendiri aku dengar sendiri memang aku kan buat betul lepas nie.
Benda lain yang buat aku sedih pulak bila si dia dah tak mempercayai aku dah.apa aku buat semua dia dah tak percaya macam aku nie nothing pada dia.sedih sangat sangat.tadi aku bukak profile perempuan tu kembali membuat aku ngat apa yang jadi before this.sekali aku tengok pic dia hati aku sakit sangat.serius susah sangat nak lupakan apa yang jadi sebelum nie.sakit sangat.berapi hati nie.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.