Wednesday, January 2, 2013

sekali lagi berlaku

awak saya dah tak mampu nak pertahankan hubungan kita tapi bila saya ingat balik semua kenangan manis kita saya tanak hubungan kita putus macam itu aje saya nak hubungan kita berakhir dengan sebuah perkahwinan.awak boleh tak tolong jangan terlampau cemburu sangat.dorang semua tu kawan saya jew,saya tak pernah nak jatuh hati dengan orang lain selain awak.tolonglah faham keadaan saya macam mane saya belajar mekanikal perempuaan sangat2 tak ramai.tyme saya accident hari tu kita gado lagy skali sehari selepas annivsry kita yg 2 tahun.awak tuduh saya ada hubungan dengan laki tu.hmm.saya tak da apa2 hubungan pun.kalo saya nak ada apa2 dengan dia saya kan berdua jew tp tyme tu saya berlima dalam kereta tu..kita gaduh sampai hampir putus tp sekarang kita dah berbaik tp awak dah tak macam dulu.cara awak msg dengan saya pun dah lain macam dulu2 awak buat perangai dengan ain.saya tahu awak kan balas dendam balik macam dulu sebab itu apa yang awak cakap dekat saya dengan saya tengok awak add balik ain dekat fb..tak pelah awak mungkin awak tak bersyukur sebab saya masih selamat dalam accident tu mungkin bila saya dah tak ada nanti awak jangan menyesal mungkin masa tu awak baru tahu saya nie sape sebenarnya.sekarang awak msg saya macam saya nie dah tak penting,jumpe saya pun dah jarang.tak pelah mungkin macam nie boleh buat awak puas hati tak pe saya terima.selama hari ini saya boleh saya bersabar dan tahan dengan segala perangai awak tp kenapa tak sekarang.selagi saya boleh sabar bertahan saya akan cuba awak.satu jew saya pegang sampai bila2 andai awak adalah jodoh saya jauh macam mane sekali pun awak kan tetap milik saya.andai awak bukan jodoh saya lg saya tak mampu buat apa awak cuma saya mampu doakan kebahagiaan awak jew dunia akhirat.andai bukan sekarang awak jodoh saya,saya doakan awak jodoh saya di akhir kelak.hari2 awak bagi saya menangis sekarang tapi saya tak cakap dekat awak pun sebab tak ada effect pun pd awak.saya ingatkan saya jumpe awak malam semalam akan ubah hubungan kita rupanya tak ada apa2 perubahan pun.tak pelah awak saya redha dan saya terima segalanya mungkin ini adalah dugaan saya dengan awak.cuma buat masa sekarang saya dah tak tahu nak buat apa lg.macam2 cara saya dah buat.segala2nya awak.sekarang saya pikir nak abis kan diploma dan sambung degree jew sekarang.saya nak bagi tahu awak syed mohd akmal syed alwi saya terlalu sayangkan awak dengan hubungan kita nie.semoga satu hari nanti hati awak kan terbuka dan terima saya macam mula2 awak tackle saya.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.