Sunday, September 25, 2011

tataw nak nak kata apa

awak buad lah apa pun awk nak k.saya dah penat sgt2 dgn semua nie.awk saya pnat sgt2 gado ngan pmpuan sbb laki gado dgn awk psal pmpuan lain.skg saya dh xnak gado awk buad lah apa pun.saya dh xkesah.skg awk dmm awk ckp bila td sya ajk ge klinik awk xnak.xpew wak.2 bdn awk.tp sy skit aty bila taw psal smlm.awk kata awk da tdw tp sy on fb awk tgk awk tgah online.trima kasih sgt2 syg.nie saya kol smpy dh bpe puluh kali anta msg pa smua tp awk buad bdo jew kan taw2 awk tgah online.xpew lah awk.awk online la puas2 k.sy on yahoo awk tgk ex awk dok anta mcm2 lg dkat awk.sy bia kan jew.dh xlrat nak gado awk.xpna skit pun awk nak fhm aty sya.apa2 pun terima kasih sgt2 awk.sa hnya mampu senyum jew tiap hari kte jmpe.tp dlm hati hanya tuhan jew taw...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.