Thursday, October 7, 2010

syukur



neneng aku yg sakit 2 mcm kucing kat dlm gambar 2 lah.mak dy pn sama mcm si putih 2.semalam dh bawak dy ge klinik swasta kat meru.syukur selamat dah dy.skunk dy kna tinggal kat kilinik 2 tok 2 ary.esok dah bole ambik dy.sedih jew tinggal kan dy kat sna tp nk kan dy baek aku sanggup jew.smlm dh pggl nama dy sahut 2 maksudnya dy oke skit.kalo dy sakit panggil lah mcm mne pn dy tak kan pandang tak kan menyahut bile panggil nama dy.ubat dy jew smlm dr 2 list kan banyak nya.2 menunujukan dy sakit sangat.dr kata dy kena virus sbb virus 2 dh serang bahagian otak yg kawal sisitem perkumuhan ngan kaki dy smpy dy jln pn dh tak betol.
si gebu comel aku nie sama mcm kucing tgah baring 2.cuma warna dy jew laen,gebu warna dy itan oren2.kucing paling aku sayang.sejak kecik aku jga dy.smlm bwak dy ge klinik gak dr check tgk2 dy demam smpy suhu dy 41.sgt panas 2.sian dy.tp skunk dh oke da lpas kna injection sian dy smpy melompat kna injection smlm.tak pew bia dy sakit skit jnji sehat jew.smpy aku kat umh jd dr kucing dah.hee.love you lah kucing2.jangan wat akak nanges ag taw.cepat sehat yea.

2 comments:

  1. alahai..tido macam orang
    hana, ambil tag u kat blog i yer..

    ReplyDelete
  2. sory i ambk tak bg taw u.kucing 2 comel sgt.sory again

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.